Thursday, January 26, 2012

berhabuk dan bersawang.....


Ya Allah...rupe-rupenye saye ade blog....ngeh ngeh....

ok...trying to update....now..married oledy and ade baby yang cute,comot dan boleh tahan lasaknye....puas mama dan papa die pk maka diberilah nama mia sufi medina bt mohamad ridzuan...muke memang sebijik ikut papa die ok...alhamdulillah...mia rezeki yang tak terhingga besarnye dari Allah kepada saya dan suami...biar pun banyak dugaan yang kami hadapi selepas lahirnya mia tapi itu semua ujian bagi kami berdua...ape dugaan nye....heeee........jap-jap cite...


----------------
--------------------------------
--------------------------------------------
-------------------

dengki manusia.....

aku hade anak pun ko nak dengki hokey....semua dari Allah...nape mesti ade perasaan dengki....ini anak sdare awak juga hokey.....tah ape lah yang die jaja cite pada keluage mentua saye sehingga smpai sekarang masih dingin....but ok je saye....saye ade kuage saye sendiri dan mia sufi....awak yang dengki...awak hade ke...???takde kan...???everything yang happy mari lah kita share bersame bukan berdengki satu sama lain....

hamik ko saye tak beli pun hadiah untuk awak ketika saya melancong...bukan saye dengki hokey tapi saya tak teringat langsung dan lupa...sorry hokey...next trip saya belikan kalau ingat....

bye2...

No comments:

Post a Comment